vart är snön?

Trist och grått väder idag, hade hoppas på snö. Men nej nej, det blir aldrig som man önskar så jag får väl hoppa över fotograferingen idag då. Det blir ändå inte så bra bilder i det här vädret, utan sol och snö. Hoppas bara att min kamera inte går sönder, den lät väldigt konstigt igår när jag startade den. Det typ knastrade i kameran även fast jag inte gjorde något, läskigt.
Är det någon som har läst "Män som hatar kvinnor" här? Började läsa den i förrgår och fattar inte mycket.. Första kapitlet var väldigt kort och konstigt, handlade bara om en blomma som någon fick varje år. Sedan har det hoppat fram och tillbaka och börjat mitt i en handling. Får väl fortsätta att läsa den och hoppas att den blir bättre, för de säger ju att filmen är jättebra! Måste se den någon gång.
Ikväll är det idol igen! Bara tre stycken kvar nu, det går väldigt snabbt. Jag tycker att alla som är kvar nu är väldigt duktiga. Calle, Erik och Tove. Vem är eran favorit? Jag hoppas i allafall att det blir Erik och Tove i final i globen, det skulle nog bli väldigt jämnt.

Sitter och lyssnar på musik, Paramore - When It Rains




Tack Simon, för att du visade låten för mig.



Juste, Simon ska komma hit efter skolan. Vi får väl se vad vi hittar på för något, kanske går ut och fotar lite ändå!
Sen så måste vi ju såklart kolla på idol!
Julshow på TIRK (Tierps ryttarkubb) på Söndag! Ska dit och kolla, saknar verkligen alla hästarna där.. har inte träffat dem på över ett halvår. Men jag ska försöka att börja rida nästa år igen, klarar mig verkligen inte utan det!
Tar antagligen med mig kameran då men jag vet itne hur mycket fota det blir eftersom vi ska vara i ridhuset och hästarna blir antagligen rädda för blixten.

Bloggar kanske mer ikväll.
bye bye!
                  
                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fattar inte heller mycket av den boken.. Haha.

2009-12-04 @ 17:43:01
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0