skooolan.

Sitter i biblioteket och pluggar franska.. har prov om 1 timme. Kommer säkert gå väldigt bra! (eller inte..) Usch, vill hem och sova. Hade igentligen sovmorgon idag men eftersom vi ska fota på måndag så åkte vi hit tidigare. Vi hade faktiskt väldigt roligt! Skulle gärna vilja visa en bild som jag redigerade men det känns väldigt taskigt mot den personen så jag tror jag hoppas över det. Kan visa en annan bild istället, gjorde ungefär likadant på den bilden.

Får jag lov att presentera er för Sven Roland, Töljö bocken!

                  

                  

När jag kommer hem så ska jag plugga.. har blivit mycket sånt på sistone. Ogilla. Måste göra klart engelska uppsatsen och sedan skriva om Barack Obama, hur kul är det..?
Önskar att jag kunde börja rida igen men eftersom vi slutar 16.00 på torsdagar så går det inte /: Saknar hästarna!
Nu ska jag fortsätta plugga, bye bye!

                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHAHA. Bilden som du inte visar är roolig(a)

2009-12-03 @ 17:17:29
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0