julklappshandling.

Äntligen hemma från Valbo. Man blir ganska trött i fötterna efter att man har gått omkring i flera timmar så det är väldigt skönt att komma hem. Det var ju julklappshandling som stod på listan men det blev ju inte mycket av det.. tror jag fick ihop två julklappar! En till pappa och en till kusse Anna. Och ändå så handlade jag för typ 800, blev lite saker till mig själv istället. Nu är det egentligen dax att plugga men jag är så trött så jag tror inte att jag orkar, kanske gör det senare ikväll. Orkar dessutom inte att skriva mer nu, ledsen.

bye bye!
              


Kommentarer
Postat av: Anna

haha :)

det är segt att handla julklappar... har nästan allt klart, måste bara köpa något till emil också. han är svår.. :'(

2009-12-07 @ 19:59:07
URL: http://annabjorklund.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0