gullig?

Shit, vad snabbt det mörknar nu för tiden! När man kommer hem från skolan är det ju kolsvart.. inte speciellt roligt. Jag som vill ut och fota och det går ju inte speciellt bra i mörker. Får försöka göra det imorn efter skolan eftersom vi slutar tidigt, redan klockan 11.25! Känns väldigt skönt, men vi får hoppas att det är lite sol och att det snöar i natt. För som det ser ut nu så kommer det inte bli bra bilder.
På tal om skolan så kom jag att tänka på det jävla franska provet vi skrev idag.. usch, det gick inte alls bra! Lena sa att vi bara skulle kunna orden, det kan alla i klassen intyga, men som vi trodde så kom ju flera andra övningar också. Så på grund av Lena så gick provet inte alls bra, men men jag är ju värdelös på franska så det gör inte så mycket. haha! Sista lektionen gick väldigt fort, mycket ovanligt måste jag tillägga.

Just nu lyssnar jag på musik. Skillet - I Rest.
Gillar verkligen den låten, fast har lyssnat lite för mycket på den. Inte bra alls..



Ebba påminde mig just om kemin.. hade helt glömt bort den, alla uppgifter som ska vara klara tills imorn. Får väl ta och göra dem lite senare.
Kolla vad jag just upptäckte! Någon här som är Hello Kitty fan? En väldigt dyr dator för att fira att Hello Kitty fyller 30 år. Och nej, jag är inget Hello Kitty fan men jag tyckte datorn var väldigt gullig, håller ni inte med?
Kan ni gissa vad den kostade Hm, skulle inte tro det men ni får tänka ett tag.



De har också gjort en digitalkamera designad med Kitty, såklart. Dock så tycker jag att det är lite onödigt med en digitalkamera full med Swarovski kristaller, eller har jag fel? Hur som helst så är det i allafall mycket gulligt!



Har ni gissat på ett pris ännu? Bra. Vill ni veta vad den kostar då? Klart ni vill, dum fråga. 20.000 kr för en Hello Kitty dator, och då är det bara en vanlig bärbar och ingen super dator. Ganska sjukt..
Nej, nu ska jag ta och göra de där kemi uppgifterna så de blir klara någon gång.
Bloggar kanske något mer ikväll, vi får se!
bye bye everyone!

                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul om skoldatorerna hade sett ut sådär.. (=

2009-12-03 @ 21:36:46
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0