gott med papper?

Jag förstår inte hur det kan komma sig att man alltid gör väldigt mycket andra saker än det man egentligen ska göra, som i det här fallet plugga.. väldigt skumt, tycker ni inte?
Var hemma tidigt idag. Vår kemi lärare var tydligen inte i skolan så vi slapp kemin sista lektionen. Det resulterade i att vi fick sluta klockan 13.30. Väldigt skönt!
Morgonen var därimot mindre bra.. Klockan ringde. Jag sov såklart. Klockan fortsatte att ringa och jag stängde av den. Sov fortfarande. Ett antal minuter senare så vaknade jag och upptäckte att jag var en aning föresenad och skyndade mig till bussen, gillar verkligen inte tidiga mornar.

Eftersom det här inlägger blev väldigt kort och jag inte kommer på något mer att skriva så får min lilla kanin vara med igen. Jag undrar om detta verkligen är gott.. någon som har smakat?


                      



                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sööt!

2009-12-01 @ 17:28:33
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0