plugg plugg plugg..

Att det ska vara så svårt och jobbigt att plugga då.. jag förstår inte. >< Sitter just nu och försöker trycka in ungefär 200 franska ord i skallen, inte det roligaste direkt. Kolla bara på det här ordet: Malheurusement, men men, det måste göras.
Var som vanligt i skolan idag då, lång dag.. men det gick det med. Första lektionen var digital bild som var väääldigt slapp, det enda man skulle göra vad att knäppa kort med en redan förinställd kamera och sedan leka test modell! Ganska tråkigt, men på måndag så börjar vi fota, varenda klass i hela skolan ska vara med på en bild. Undrar egentligen hur det ska gå för man måste först gå igenom med klassen hur de vill ha bilden och att prata är ju som sagt inte min starkaste sida. Nej, den biten överlämnar jag (och antagligen resten av gruppen) till Simon. Inte nog med det, sen ska alla bilder redigeras också! (Förstår verkligen inte hur vi ska hinna med allt detta på lektionstid.) Därefter flöt dagen på väldigt trögt, och av någon skum anledning går dagarna bara segare och segare ju längre mot slutet av dagen man kommer..
Juste, den kalla, blöta, vita snön är ju tillbaka! Underbart! Nej, men jag ville ju att den skulle komma tillbaka och det är faktiskt väldigt mysigt!


    


Saknar New Moon som fan, vill se den igen men har bestämt mig för att vänta till filmen släpps! För ni som inte har sett filmen så rekommenderar jag den verkligen! Jag kan hålla med om att Twilight (första filmen) inte var speciellt bra gjord men jag tycker verkligen att det har förbättras i New Moon tack vare den nya regissören. Tack så mycket Chris Weitz!

                                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Simon Olsen

klart jag kan prata! ;D



ja, New Moon är den bästa filmen jag någonsin har sett, SERIÖST! <3

2009-12-02 @ 19:36:18
URL: http://siimonols.blogg.se/
Postat av: Simon Olsen

vilken tur att jag vill då, fast det tror jag inte att jag hade gjort om jag inte ville.



JAAAA! ;O <3

2009-12-02 @ 20:05:05
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0